Uwaga !!! Brak możliwości płatności za pobraniem Uwaga !!!
Z powodu pandemi oraz aktualnej sytuacji w gospodarce, zostaliśmy zmuszeni do wporwadzenia ograniczeń w metodach płatności

Zwrot zakupionego towaru i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić, np. zamówienia spersonalizowane, wykonanie specjlnie na zamówienie klienta.

Wszystkie otrzymane od Ciebie płatności zostaną zwrócone, gdy otrzymamy zamówiony spowrotem zamówione przez Ciebie towar.

Towar zwróć na adres:

Ewa Vorreiter

Ul. Szczecińska 28

41-814 Zabrze

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Ewa Vorreiter
ul. Szczecińska 28
41-814 Zabrze
biuro@mojaautomatyka.pl



Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy

........................................................................................,


Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................


Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

Podpis

Procedura reklamacji

  1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.

  2. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.

  3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz
    z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.

  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

  5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.